5 דברים מעניינים לדעת על ארה"ב

5 דברים מעניינים לדעת על ארה"ב
  1. המוזיאון הכי מתויר נמצא בוושינגטון – האם אי פעם הייתם סקרנים בהיבט שלמעבורת החלל, האסטרונומיה או האחים רייט? באפשרותכם להעמיק בתחום שלתעופה וחלל פופולריים במוזיאון הכי טרנדי באמריקה, מוזיאון האוויר והחלל הלאומי סמיתסוניאן. ממוקם בוושינגטון הבירה, מוזיאון זה מציג כ -תשעה מיליון מבקרים כל שנה.
  2. אמריקה היא ביתם של פלאי טבע רבים – אמריקה מהווה אתהבית של המון פלאי טבע בעולם. בעצם, ארגון החינוך, המדע והתרבות של האו"ם (אונסק"ו) הכיר בהמון אתרי מורשת באמריקה. על פי אונסק"ו, אתר מורשת עולמית מהווה מקום בעל חשיבות תרבותית או פיזית מיוחדת.
  3. קשת השער היא האנדרטה הגבוהה ביותר בארה"ב – קשת השער, שנקראת אף השער למערב הינה אנדרטה בסנט לואיס, מיזורי ויושבת לאורך הגדה המערבית של נהר המיסיסיפי. גובה 630 מטר, Gateway Arch תובע את תואר האנדרטה הגבוהה ביותר מעשה ידי אדם בארה"ב.
  4. בארה"ב יש את מערכת הנהרות הרביעית הארוכה בעולם – נהר מיזורי הוא הנהר הארוך ביותר בצפון אמריקה. הנהר נובע ממונטנה, הממוקם בבסיס הרי הרוקי וזורם כ -2,341 ק"מ (3, 767 ק"מ) בטרם שהינו נשפך לנהר המיסיסיפי צפונית לסנט לואיס, מיזורי. נהר מיזורי ונהר המיסיסיפי משתלבים ויוצרים מערכת נהרות הארוכה ביותר בעולם.
  5. פסל החירות היה מתנה – פסל החירות, המוכר פורמלית בשם חירות המאירה את העולם, היה שי. שי זה נשלחה לחגיגת מאה שנות ידידות פרנקו-אמריקאית. הפסל פוסל באמצעות פרדריק אוגוסט ברתולדי ואילו המסגרת תוכננה באמצעות מהנדס צרפתי, גוסטב אייפל, שתכנן גם את מגדל אייפל.

במידה ועוררנו את הסקרנות שלכם וצברתם עוד שאלות בתחום, פנו לאלתר לחברת גולן גרופ.

גולן גרופ מתמחה בהשקעות נדל"ן בארה"ב ומציעה להשקעה סוגי מולטי פמילי שהם נכס רב משפחתי הוא כל בניין מגורים בו מתגוררת יותר ממשפחה אחת .

בתים למכירה בפלורידה
עוד בנושא
בניין מדיקל – The Space Center

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
מתחם מסחרי – Vidalia Bridge Center

מתחם מסחרי – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסות גבוהות משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים מתחם קניות ענק מושכר לשוכרים חזקים לטווח

קרא עוד »
בניין משרדים – Maitland Orlando

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
לתיאום פגישה עם יועץ השקעות מהצוות שלנו, השאר פרטים:
הצטרף אלינו להשקעות

משרדנו ממוקם במגדל ספיר, רח' תובל 40, רמת-גן.
לתיאום פגישה השאירו פרטים או חייגו: 073-3744707​

דילוג לתוכן