דירות להשקעה בארה"ב

דירות להשקעה בארה"ב

תוכן עניינים

נושא השקעות נדל"ן בארה"ב  הוא נושא חם במשק הישראלי. ישראלים רבים מתעניינים ברכישת בתים ודירות להשקעה בארה”ב. היי, שמי יריב גולן כבר 15 שנה אני עוסק בהשקעות נדל”ן ומומחה לשוק הנדל”ן האמריקאי. כבר שמונה שנים שאני עומד בראש גולן גרופ אשר מלווה ישראלים רבים להשקעות מוצלחות בארה”ב.  אנו מתמחים באיתור נכס או נכסים המתאימים ביותר עבור הלקוח שלנו. אנחנו מכירים היטב  את הראש הישראלי ושולטים במנטליות האמריקאיות. דבר זה מאפשר לנו למצוא עבור כל לקוח את השקעה הטובה ביותר עבורו. ישראלים רבים חוששים מהמרחק והיעדר היכרות עם החוקים והתרבות האמריקאית. מה אעשה במידה והנכס ישאר ריק? איפה כדאי להשקיע? מה תפקידה של חברת הניהול ומה העלות לאחזקת הנכס? וכיצד נכון לבטח את הנכס?

דירות להשקעה בארה”ב– כיצד עושים זאת נכון?

אנחנו בגולן גרופ מבינים את גודל הסיכון הכלכלי ברכישת נכס בודד במדינה זרה וכמה מורכב תהליך השכרה, תחזוק הנכס ביטוח הנכס והתנהלות מול חברת הניהול. בדיוק בעבור אנשים כמוכם אנו מציעים את מסלולי השקעות הנדל”ן מולטי פמילי נכסי מולטי פמילי הם בעצם נכסי נדל”ן המכילים מעל 5 יחידות דיור במתחם אחד כמו בניין מגורים של 20 דירות, מקבץ בתים או מתחם של מאות יחידות דיור להשכרה. השקעה הכלכלית של המשקיעים אומנם גדולה יותר אך הסיכון הכלכלי קטן יותר. היתרון המשמעותי במולטי פמילי הוא שגם אם חלק מהדירות לא מושכר הרווחים מהשכירות של שאר הדירות מתחלקים בין כל בעלי הנכס.  מה הכוונה? כאשר רוכשים דירות להשקעה בארה"ב שלא במסגרת השקעה במולטי פמילי, במידה ואינכם מצליחים להשכיר או למכור את נכס ההשקעה עליכם לשלם הוצאות שוטפות עבורו ואתם מפסיגים את מלוא הסכום של שכר הדירה שלא שולם.  כאשר משקיעים בדירות להשקעה בארה"ב במסגרת מולטי פמילי, אתם מצטרפים לקבוצה של משקיעים שמתאגדים לצורך רכישת מתחם דירות בעל כמות גדולה של דירות להשכרה. כל אחד מן המשקיעים יכול להחליט להשקיע סכום קטן יחסית – אך ביחד ניתן לרכוש מתחם מולטי פמילי עצום. הרווחים משכירות הבתים ומכירת המתחם מתחלקים בין כח המשקיעים כך שאף משקיע לא חשוף לסיכון בהתאם להשקעה כלומר אם אחת הדירות נותרת ריקה הרווחים עדיין התחלקו בין כל הרוכשים.

השוואת סיכונים – דירות יחיד להשקעה מול דירות במסגרת מולטי פמילי 

כאשר נכנסים להשקעה, חשוב להבין לעומק את מושג ה"סיכון".  בכל השקעה, תמיד, יש סיכון. אם מישהו אומר לכם שהוא מציע לכם השקעה בלי סיכון בכלל יש שתי אופציות: או שהרווח על ההשקעה נמוך מאוד (לדוגמא, סגירת כספים בחשבון מניב בבנק בריבית של 0.1%) או שהוא משקר. אין אופציה אחרת.

איך אנחנו יודעים שאין דבר כזה השקעה מניבה בלי סיכון? 

כי ההיגיון הכלכלי מחייב את זה. אתם תמיד צריכים לצאת מנק' הנחה שהשחקנים הגדולים ביותר בשוק יכולים למצוא את ההשקעות הטובות ביותר לפניכם, ויש להם יותר הון עצמי להשקיע. לכן, הם תמיד ינצחו אתכם בתחרות על ההשקעות המיוחדות, החד פעמיות, בגיבוי ממשלתי, שאי אפשר להפסיד מהם ותחזיות הרווח גבוהות. עכשיו שהוכחנו שחייב להיות סיכון בכל השקעה, איך תדעו מהו סיכון מוגזם ומהו סיכון הגיוני? בשביל זה צריך להסתכל על ההשקעה מקרוב.

שיטות להערכת סיכון

כדי לעשות הערכת סיכון תצטרכו לענות על שתי שאלות: 
  1. מה התוצאה הגרועה ביותר שיכולה לקרות?
  2. מה הסיכוי שזה יקרה?

מה התוצאה הגרועה ביותר שיכולה לקרות?

אם אתם, לדוגמא, מחליטים לרכוש דירות להשקעה בארה"ב, התוצאה הגרועה ביותר שיכולה להיות היא אובדן מוחלט של הנכס. אובדן מוחלט יכול לקרות בגלל הונאה, פשיטת רגל של קבלן הבנייה, או אסון טבע. ניתן לצמצם את הסיכונים האלה בכל מיני דרכים: אפשר להחתים את הקבלן על ערבויות בנקאיות כך שבמקרה הונאה או פשיטת רגל הבנק ישלים את העבודה בעצמו, ניתן לרכוש ביטוח כך שגם במקרה אסון טבע תקבלו החזר מלא של כספי ההשקעה ועוד. כאשר משתמשים בשיטות לצמצום הסיכון, התוצאה הגרועה ביותר נהיית פחות ופחות גרועה. 

מה הסיכוי שזה יקרה?

מה הסיכוי שיקרה אסון טבע? תלוי איפה הדירה להשקעה שלכם. מה הסיכוי שהקבלן ינסה להונות אתכם? תלוי בהיסטוריה של הקבלן ובאמינות שלו בעבודות קודמות שהוא עשה. מה הסיכוי שהקבלן יפשוט את הרגל? תלוי ביציבות בכלכלית שלו. ניתן לצמצם את הסיכוי שתאבדו את ההשקעה באמצעות מחקר מעמיק והסכמות חתומות בין היזם לבין המשקיעים. אנו בגולן גרופ מקפידים על מחקר יזמים מעמיק וסינון פרויקטים מסוכנים באמצעות מומחי השקעה מנוסים. 

מה מסוכן יותר? השקעה בדירות למגורים או במולטי פמילי?

לאחר סינון יזמים ואזורי בנייה, חתימה על ערבויות בנקאיות ורכישת ביטוח הסיכון העיקרי שיש ברכישת דירות להשקעה בארה"ב הוא הסיכון האולטמטיבי שיש בכל השקעה: מציאת דיירים להשכרה. נכון, לא תאבדו את המבנה אם לא תמצאו דיירים להשכרה. עם זאת, מרבית המשקיעים מסתמכים על שוכרים לצורך תשלום משכנתא על השקעתם. כאשר משקיעים בדירת יחיד למגורים, התוצאה הגרועה ביותר שיכולה להיות היא שלא תמצאו דייר כלל, או שתמצאו דייר בעייתי שיסרב לשלם שכ"ד ותיאלצו לגשת לבית המשפט ולבקש לפנות אותו. תהליכים אלו לוקחים זמן רב וגוזלים לא מעט מכיסי בעל הבית – בזמן ששכר הדירה לא נכנס והחובות מצטברים! לעומת זאת, כאשר משקיעים במולטי פמילי המצב שונה לגמרי. מולטי פמילי נקנה בד"כ כאשר הוא בתפוסה בינונית-גבוהה (בין 80%-90% תפוסה) וכל המשקיעים יחד נהנים מעלייה באחוזי התפוסה ומאבדים מעט כסף מירידה באחוזי התפוסה. המשמעות היא שגם במקרה הגרוע ביותר, לא תסבלו מ-0 הכנסות אלא רק מירידה זמנית באחוזי התשואה, עד למציאת דיירים חלופיים באמצעות חברת הניהול. כאשר הסיכון מתחלק בין עשרות משקיעים, ההשקעה בטוחה יותר ולכן כדאית יותר.

קצת על העבודה שלנו בגולן גרופ

בגולן גרופ צברנו מוניטין רב בביצוע השקעות נדל”ן בארה”ב ויצרנו אלטרנטיבת השקעה ייחודית עבור למעלמ מ-200 משקיעים שהצטרפו אלינו במהלך השנים. חברת גולן גרופ סייעה במימון עשרות פרויקטים מובילים החל מדירות להשקעה בארה”ב, בתים למכירה בארה"ב ומתחמי מולטי ברחבי פלורידה. אנו מתמחים בייצור הכנסה פאסיבית גבוהה בהשקעות בנכסים מניבים בעבור לקוחותינו. אנו עושים זאת באמצעות בליווי אישי ופרטני החל מאיתור, רכישה וביטוח הנכס עד השכרת הנכס וקבלת הכנסה משכירות. כאשר משקיעים דרך גולן גרופ, תוכלו להיות בטוחים שההשקעה שלכם נמצאת בידיים בטוחות ומנוסות. ניתן לפנות לאחד ממאות המשקיעים המרוצים שלנו לקבלת חוות דעת של משקיע שנמצא בתהליך. רף ההשקעה בגולן גרופ הינו נמוך ומתחיל ב-200,000 ש"ח בלבד. 
מולטי פמילי
עוד בנושא
בניין מדיקל – The Space Center

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
מתחם מסחרי – Vidalia Bridge Center

מתחם מסחרי – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסות גבוהות משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים מתחם קניות ענק מושכר לשוכרים חזקים לטווח

קרא עוד »
בניין משרדים – Maitland Orlando

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
לתיאום פגישה עם יועץ השקעות מהצוות שלנו, השאר פרטים:
הצטרף אלינו להשקעות

משרדנו ממוקם במגדל ספיר, רח' תובל 40, רמת-גן.
לתיאום פגישה השאירו פרטים או חייגו: 073-3744707​

דילוג לתוכן