להשקיע בארה"ב – הזדמנות של פעם בחיים

להשקיע בארה"ב – הזדמנות של פעם בחיים

להשקיע במקומות הנכונים

משבר הסאב פריים שפקד את ארה"ב ב-2008 ייזכר כנפילת הבנק המרכזי של אמריקה להמן ברדרס וכמניע המרכזי שהוביל לכך שהיום בארה"ב יש עוד המון הזדמנויות נדל"ן, זכר לאותן משכנתאות שניתנו לכל דיכפין והותירו את הבנקים עם נכסי נדל"ן בלתי ממומשים ששועבדו כנגד המשכנתאות שלא שולמו.

המצב הנוכחי שיש בארה"ב הרבה נכסים שווים במחירים מצוינים, ידוע היום בכל העולם ולכן מכל העולם משקיעים היום אנשי עסקים וגם אנשים פרטיים ברכישת בתים בארה"ב המניבים להם הכנסה פאסיבית נאה וגורמים להם לביטחון כלכלי רצוף.

מעורבותן של חברות ישראליות הובילה לכך, שגם משקיע שאין בידו את הסכום המלא להשקעה כדי לרכוש בית בארה"ב, יוכל להשקיע יחד עם קבוצת שותפים וליהנות מהרווחים. זוהי שיטה שהוכיחה את עצמה כשיטה ייחודית לרווחים גם למשקיעים בסדרי גודל קטנים.

הסיבה שישראלים רבים מחפשים השקעות נדל"ן בארה"ב היא משום שבארץ במחיר שהם יכולים לרכוש בית פרטי בארה"ב הם מקסימום יכולים לקנות מחסן בשדרות, עד כדי כך האמירו המחירים לרמות שאנשים פשוט לא יכולים יותר להשקיע בנדל"ן בארץ ופונים לחו"ל.

השקעות נדל"ן באה"ב – איך מתחילים?

השקעות נדל"ן בארה"ב מתחילים באיתור חברה ישראלית העוסקת בתיווך בין משקיעים ישראלים לנכסים בארה"ב. ההשקעות מבוצעות ע"י החברה ללא תיווך וללא פערי מחירים ויש כבר כמה חברות מובילות הפועלים מול בנקים אמריקאים ועושים עבודת שטח רבה לאתר נכסים שווים. החברה הישראלית עובדת בשיתוף פעולה מול צוות אמריקאי אשר בודק בקפדנות כל נכס ובוחן את הכדאיות שלה מכל היבט. רק כך ניתן להגיע להשקעה שתניב הכנסה נאה במינימום של השקעה. יתרה מזאת, הנכס עצמו משביח את עצמו במשך הזמן ואיך שסגרתם על קנייה, הוא כבר בוודאי יהיה שווה יותר.

רק תרימו טלפון

אנו פוגשים לקוחות רבים המתעניינים בסוגים שונים של השקעות נדל"ן בארה"ב. יש לומר כי חייבת להיות שיחה של תיאום ציפיות והבנת שוק הנדל"ן האמריקני. מהם האזורים "החמים" איזה אזורים הולכים להיות אטרקטיביים ואיפה כדאי להשקיע.

יש כל מני ערוצי השקעה. זו יכולה להיות השקעה של נכס פרטי, מולטי פמילי, מרכז מסחרי, עסקאות אקזיט ועוד.

השלב השני כולל בחירת סוג ההשקעה המתאים למשקיע והוא יקבל תוכנית עסקית אשר כוללת את כל פרטי העסקה וכן את צפי הרווחים שלו ולוחות הזמנים. כל עסקה מבוקרת ע"י רואה חשבון מוסמך. 

ראו עוד: נדל"ן מניב בארצות הברית

השקעות נדל"ן בארה"ב הזדמנות
עוד בנושא
בניין מדיקל – The Space Center

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
מתחם מסחרי – Vidalia Bridge Center

מתחם מסחרי – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסות גבוהות משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים מתחם קניות ענק מושכר לשוכרים חזקים לטווח

קרא עוד »
בניין משרדים – Maitland Orlando

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
לתיאום פגישה עם יועץ השקעות מהצוות שלנו, השאר פרטים:
הצטרף אלינו להשקעות

משרדנו ממוקם במגדל ספיר, רח' תובל 40, רמת-גן.
לתיאום פגישה השאירו פרטים או חייגו: 073-3744707​

דילוג לתוכן