השקעות נדל"ן בחו"ל – קבלו 13 טיפים שאתם חייבים לדעת

השקעות נדל"ן בחו"ל – קבלו 13 טיפים שאתם חייבים לדעת

ישראלים רבים לוטשים את עיניהם לנושא של השקעות נדל"ן בחו"ל הם מחפשים מיזמים מסקרנים שהם בעלי סיכון כספי נמוך וסיכוי גבוה להצלחה עבור יצירת תשואות כספיות נכבדות.

כיוון שמדובר בעסקאות הכרוכות בכספים רבים, יש לשקול זאת באופן מיטבי ולפעול על פי 13 הטיפים הבסיסיים שמנחים כל יזם נדל"ן, אם לקדם עסקה מסוימת או לא.

13 טיפים שאתם חייבים לדעת על השקעות נדל"ן בחול

  1. כאשר בוחנים השקעות נדל"ן, בודקים בשלב הראשון את המיקום האסטרטגי. אם מדובר בשכונת מגורים יש לוודא שזוהי שכונה הנחשבת איכותית ושגרים בה תושבים שהם בעלי הנכסים או שוכרים אשר רמת ההכנסה שלהם היא ברובד הבינוני ומעלה, מבחינת מצב סוציואקונומי.
  2. כאשר מחפשים השקעות בארה"ב יש לוודא שבסביבת מגורים זו קיימים נכסים פנויים ושקיימת דרישה לדירות בשכירות. אם מדובר בעיר מעולה שיש סביבה אוניברסיטאות, קיימת סבירות גבוהה שאפשר להשכיר את הנכס לטווח ארוך לסטודנטים ,או למשפחות וכך אפשר לקבל הכנסה פאסיבית לאורך זמן.
  3. עבור כל בית או דירה פוטנציאלית לרכישה בודקים עם הרשויות אם זו עסקה כשרה, אם האדם שמציג את עצמו כבעל הנכס, הוא אכן הבעלים.
  4. בכל דירה אופציונלית מבצעים בדק בית כדי לבדוק את מצב התחזוקה שלה. יש אופציות רבות של נדל"ן בארה"ב שהם נכסים המתוחזקים כראוי בדרך כלל, אך יש גם מקרים שיש בהן בעיות של צנרת ישנה, רטיבות עקב בעיית איטום ועוד. במקרים הללו יצטרכו הרוכשים להשקיע בהשבחת הנכס ולכן יש לנהל משא ומתן עם בעל הנכס להפחתת עלויות הרכישה.
  5. השקעות נדל"ן בחו"ל מבצעים רק עם ליווי מקצועי של חברה ישראלית אשר עוסקת בכך שנים רבות, ביצעה הרבה מאד עסקאות שהניבו תשואות נאות למשקיעים הישראלים.
  6. לגשת לעסקות של השקעות נדל"ן, בעיקר בחו"ל, ללא ידע מעמיק וללא ליווי של אנשי מקצוע מיומנים זו טעות, שעלולה לעלות למשקיע בממון רב.
  7. כאשר גוף ישראלי מציע לכם נכסים להשקעה בחו"ל, הדבר מעיד על כך שהם בחנו את כל המעטפת על רבדיה והם ממליצים על השקעה זו.
  8. לאור הבדיקה המעמיקה חברת ההשקעות הישראלית משקיעה כספים במיזם זה, כיוון שהיא מאמינה בהיתכנות ובכדאיות הפיננסית שלה, כמובן שמומלץ להתייעץ בכל הנושאים הפיננסים עם אנשי מקצוע.
  9. בכל עסקה מסוג זה הם מצרפים לשותפות רק קומץ ישראלים, שנהנים מהכנסות נאות בכל חודש.
  10. החשיבה לטווח הרחוק היא להשביח את הנכס וליהנות מרווחים של exit.
  11. לאור המציאות העכשווית יש הרבה מאד הזדמנויות נדל"ן בארה"ב, אך אסור להסתנוור ולקפוץ על עסקה ללא בדיקה.
  12. חשוב למצוא חברת ניהול מצוינת שתטפל בכל מה שקשור להשכרת ולתחזוקת הנכס.
  13. מומלץ להיצמד רק לחברה אמינה בעלת רזומה רב שנים ומוניטין, המוכיח את המקצועיות הרבה שלהם.

 

השקעות נדל"ן בחו"ל
עוד בנושא
בניין מדיקל – The Space Center

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
מתחם מסחרי – Vidalia Bridge Center

מתחם מסחרי – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסות גבוהות משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים מתחם קניות ענק מושכר לשוכרים חזקים לטווח

קרא עוד »
בניין משרדים – Maitland Orlando

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
לתיאום פגישה עם יועץ השקעות מהצוות שלנו, השאר פרטים:
הצטרף אלינו להשקעות

משרדנו ממוקם במגדל ספיר, רח' תובל 40, רמת-גן.
לתיאום פגישה השאירו פרטים או חייגו: 073-3744707​

דילוג לתוכן