למה בכלל שנחשוב להשקיע בנדל"ן בארה"ב?

למה בכלל שנחשוב להשקיע בנדל"ן בארה"ב?

חיידק ההשקעות מתעורר אצל כל אחד מאיתנו בגיל אחר, אצל אחד זה בגיל 50 כשהוא מבין שגיל הפרישה מתקרב וצריך להתעורר ולדאוג להכנסות נוספות לקראת הפרישה, אצל אחר זה ממש אחרי הצבא כשכל החיים עוד לפניו אבל הוא מחליט בגיל 21 להתחיל לקנות נכסים.

בשלב שהחיידק מתעורר אין לנו עדיין כסף להשקיע אבל הנקודה הזו שאנחנו מבינים שאנחנו חייבים לקנות נדל"ן היא דבר מכריע, שינוי קטן בתודעה שמכניס אותנו למוד של השקעות.

במאמר הזה נסקור את ששת הסיבות המרכזיות למה אנחנו משקיעים בנדל"ן בארה"ב כבר מעל 10 שנים.

הסיבה הראשונה – האיתנות הפיננסית של כלכלת ארה"ב

בשנת 2007/2008 חוותה ארה"ב משבר כלכלי שלא נראה כמותו כמעט 100 שנים מאז השפל הכלכלי של תחילת המאה ה- 20. המשבר קיבל את השם משבר הסאב פריים. מיליוני אנשים איבדו את עבודתם ואת היכולת שלהם לשלם את המשכנתאות שלקחו ונאלצו לעבור לגור בשכירות. הבנקים נאלצו לעקל מיליוני נכסים ושוק הנדל"ן קרס. התאוששות המרשימה בתוך שנתיים, הורגשה בכל היבשת.

למודי ניסיון ממשבר הסאב פריים ארה"ב מתמודדת היום עם משבר הקורונה בצורה פנומנלית. הכלכלה החזקה מובילה להמשך עליית מחירי הנדל"ן כמעט בכל המדינות.

אחד החששות הגדולים של כל משקיע הוא החשש לאבד את ההון שהוא משקיע. כשאנו משקיעים בשוק הנדל"ן של ארה"ב אנחנו יכולים להיות רגועים שההתאוששות תהייה מהירה גם בעת משבר.

הסיבה השנייה – תשואות גבוהות משמעותית מהארץ

המחירים בכל ארה"ב בעלייה, ישנם שווקים חמים מאוד כמו ניו-יורק וקליפורניה אך ישנם מקומות אחרים בהם המחירים עדיין נוחים והתשואה גבוהה ועומדת על  10% נטו בממוצע אחרי הורדת כל ההוצאות השוטפות של ארנונה, ביטוח וניהול. בנוסף במהלך השנים אנו צפויים לעליית ערך יפה.

לצורך השוואה במחיר של דירת 3 חדרים בתל אביב (3.5 מיליון שקל), ניתן לקנות בניין מגורים בקליבלנד אוהיו עם 15 דירות בשכונה מצויינת, המכניס כ-9,000 $ שכירות בחודש.

הסיבה השלישית – הקלות במיסוי

חשוב לציין שאנחנו אנשי נדל"ן ולא יועצי מס, לכן מומלץ לכל מי שחושב להשקיע בנדל"ן להתייעץ עם יועץ מס טרם ההשקעה. גובה המס יכול להשתנות מאדם לאדם ויועץ מס יוכל לתת לכם יעוץ פרטני – נוכל להפנות אתכם ליועץ המס שלנו. בכל אופן נזכיר מספר נקודות מרכזיות שימחישו את כדאיות ההשקעה בארה"ב.

  • בארה"ב אין מס רכישה ! נוכל לקנות כמה נכסים שנרצה, אין מגבלה בכמות ולא נשלם על אף אחד מהם מס רכישה.
  • בניגוד לישראל שהפחת על הנכס מחושב במכירה, בארה"ב אנחנו יכולים לקזז את הפחת ברמה שנתית ולהפחית את הסכום החייב מס.

 

הסיבה הרביעית – נגישות המידע

ארה"ב היא אחת המדינות היחידות בעולם שכל המידע הנדלני נגיש לנו בלחיצת כפתור דרך האינטרנט. אנחנו יכולים להיכנס לרישומי המחוז (הטאבו) לראות מי הבעלים של הנכס, בכמה הוא רכש אותו ומה גובה הארנונה השנתית. בנוסף נוכל לקבל מידע סטטיסטי על השכונה, מי התושבים, רמת ההכנסה, גובה השכירות הממוצעת ועוד המון נתונים חשובים שכולם מגיעים מאתרי ממשל רשמיים.

הסיבה החמישית – חוק הגנת בעל הנכס

החשש של כל משקיע הוא דייר שלא משלם את השכירות ומתנחל אצלו בנכס. בישראל קשה מאוד להיפטר מדייר כזה ולפעמים זה יכול לקחת בין חצי שנה לשנה של דיונים בבתי משפט.
בארה"ב ברוב המדינות ישנו חוק להגנה על בעלי נכסים ואם דייר לא ישלם הוא ימצא את עצמו מהר מאוד מחוץ לבית כשהשריף יבוא בעצמו בליווי של 2 שוטרים ויוציא אותו בכוח מהבית. כל ההליך הזה הוא מאוד מהיר ולוקח בערך חודש בממוצע.

הסיבה השישית – חברות הניהול

החשש העיקרי שמונע מהמון אנשים להשקיע ולרכוש נכסים בארה"ב הוא החשש מחוסר שליטה.  איך ננהל את ההשקעה שלנו מרחוק, איך נגבה את שכר הדירה ואיך נטפל בתקלות אם יהיו.
 
התשובות לכל השאלות האלה מתרכזות לדבר אחד – חברות ניהול.

כל הניהול השוטף של הנכס נעשה על ידי חברות מקצועיות לניהול נכסים איתן אנו עובדים בשיתוף פעולה ולמעשה חברת הניהול עושה את כל העבודה עבור המשקיעים. החברות מקבלות ייפוי כוח ומפעילות כל שירות נדרש וזה כולל את איתור השוכרים, תהליך השכרה, הגבייה, פינוי השוכר במידת הצורך, תיקונים ושיפוצים. כדי למנוע בעיות בגביית שכר הדירה הן עורכות סינון קפדני בבחירת השוכרים, בדיקת יושרה, מצב חשבונות בנק ונקודות דירוג אשראי.

 חברת הניהול היא הזרוע הארוכה שלנו והקשר שלנו עם השוכר ועם הנכס. חברת ניהול טובה ומקצועית תדע למקסם את ההכנסות מהנכס ותהווה את ההבדל שבין להרוויח מההשקעה או להפסיד.

ברגע שמיטב מנהלי נכסים יטפלו בנכס שלנו ויורידו מאיתנו את כאב הראש של הניהול, יהיה לנו זמן לחפש עוד ועוד השקעות ואת זה אנחנו אוהבים לעשות !!

 

סיכמנו לכם בשש סיבות למה אנחנו ממשיכים להשקיע בנדל"ן בארה"ב בכל הכוח.

 

המיקוד שלנו הוא מתחמי מולטי פמילי אותם אנחנו רוכשים יחד עם המשקיעים שלנו ומלווים את ההשקעה לאורך כל הדרך, אנחנו מטפלים בכל נושא התשלומים והמיסים העירוניים, דואגים לשיפוץ היחידות, התנהלות השוטפת מול חברת הניהול, ומכינים דוחות רבעוניים ושנתיים לשותפים שלנו.

ואתם משקיעים בראש שקט!!

לשיחה עם יועץ השקעות שלנו, התקשרו עכשיו : 073-3744707

סרטונים שאתם חייבים לראות: לחצו כאן.

השקעות נדל''ן בארה''ב
עוד בנושא
בניין מדיקל – The Space Center

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
מתחם מסחרי – Vidalia Bridge Center

מתחם מסחרי – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסות גבוהות משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים מתחם קניות ענק מושכר לשוכרים חזקים לטווח

קרא עוד »
בניין משרדים – Maitland Orlando

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
לתיאום פגישה עם יועץ השקעות מהצוות שלנו, השאר פרטים:
הצטרף אלינו להשקעות

משרדנו ממוקם במגדל ספיר, רח' תובל 40, רמת-גן.
לתיאום פגישה השאירו פרטים או חייגו: 073-3744707​

דילוג לתוכן