מהו סוג הנכס המומלץ להשקעה בנדל”ן בארה”ב?

מהו סוג הנכס המומלץ להשקעה בנדל”ן בארה”ב?

אילו נכסים מומלצים להשקעה

שוק הנדל”ן בארצות הברית מציע היום הזדמנויות רבות אך המשקיע מחויב לפעול בזהירות על מנת שלא לבצע רכישות שגויות. בנוסף כשההלוואות בארץ נגישות והריבית נמוכה יחסית ושער הדולר נמצא בשפל היסטורי שלא היה כמותו כבר הרבה שנים מהווים זרז למשקיע להעביר את הכסף במהירות להשקעה בנדל”ן בארצות הברית ולהתחיל לקבל לפחות 10% תשואה והכנסה כבר מהיום הראשון של ההשקעה.

עדיין לא עובר יום שמשקיעים לא שואלים אותי למה לא להשקיע בארץ, למה דווקא להשקיע בארץ רחוקה כמו ארצות הברית? המצב בארץ דומה היום למצב בארצות הברית ערב פרוץ המשבר הכלכלי של שנת 2008, הנכסים נמצאים בשיא של כל הזמנים, אין יותר יכולת לזוג צעיר להגיע לדירה בארץ ללא עזרת ההורים או מבלי לקחת משכנתה מטורפת לעשרות שנים ושיעבוד כלכלי שיכניס את המשפחה הצעירה למרוץ הישרדות.

יצירת תיק השקעות נדל”ן מכובד דורש חשיבה ואסטרטגיה מוכנה מראש, המחירים בארצות הברית עדיין נמוכים ומאפשרים למשקיע להשיג תשואות יפות דו ספרתיות. השלב הראשון היא בחירת סוג ההשקעה הנכון ביותר לתיק ההשקעות. ישנם משקיעים שיעדיפו תשואה גבוהה הניתנת להשגה ברכישת נכס מסוג מולטי פמילי – שהוא נכס גדול ומרובה יחידות דיור קטנות ובדרך כלל ממוקם באיזור פחות טוב והסיכון הוא בהתאם, המשקיע השני יבחר בתשואה סולידית יותר ובנכסים מסוג סינגל פמילי חדשים יחסית ובאיזורים טובים יותר.

מהו הנכס הראשון המומלץ לתיק ההשקעות שלנו?

הנכס הראשון המומלץ עבור תיק השקעות נדל”ן בארה"ב הינו בית מסוג סינגל פמילי המקביל בארץ לבית קרקע עם גינה קטנה. מחירי הבתים באיזורים שונים עדיין אטרקטיביים מאוד ומבוקשים מאוד להשכרה. זהו החלום האמריקאי לגור בבית קרקע עם גינה, סוג הבית המומלץ הינו בית עם שלושה חדרי שינה ואחד עד שנים חדרי אמבט. גודל הבית המומלץ הוא 1000sqft  ומעלה והמחיר המומלץ לרכישה הוא 50,000 דולר ומעלה. ניתן לרכוש בתים אלו במחירים זולים יותר ובתשואה גבוהה יותר אך מחיר נמוך יאלץ אותנו להתפשר על מיקום ואיזור פחות טוב, מה שעלול לפגוע בהחזר ההשקעה שלנו על ידי הוצאות תחזוקה גבוהות יותר בנכס ישן וזמנים גדולים יותר שהנכס ריק ללא שוכרים. כל זאת ייבדק בניתוח שוק שנבצע על האיזור והשכונה כדי שנוכל להתאים את רמת הסיכון לציפיות החזר ההשקעה.

השקעות נדל"ן – נכס שני מומלץ

סוג הנכס השני אותו נכניס לתיק ההשקעות שלנו הינו דירת הקונדו. הקונדו מקבילה בארץ לדירה בבניין דירות. לרוב ניתן למצוא את דירות הקונדו במתחמים נמוכים עד שתי קומות ומתוחזקים על ידי ועד השכונה הנקרא HOA הגובה תשלום חודשי מבעל הנכס עבור השרותים האלה. ישנם מתחמים של דירות קונדו באיזורים יוקרתיים ביותר ויש מתחמים באיזורים פשוטים יותר, דירת קונדו בקומפלקס יוקרתי עם סלון, מטבח ואולי וילונות מעוצבים תהנה משרותים נוספים שנבנו במיוחד עבור דיירי הקומפלקס כגון בריכה, חדר כושר, מגרשי טניס, מועדון וכו’.

דירת הקונדו תהייה בדרך כלל זולה יותר מאשר נכס סינגל פמילי באותו איזור, תושכר במחיר נמוך יותר וצפוייה לעמוד ריקה זמן רב יותר שכן האמריאים מעדיפים נכסי סינגל פמילי. תשלומי החובה לועד השכונתי חייבים להילקח בחשבון בתוכנית העסקית של הנכס, במתחמים יוקרתיים תשלום זה יכול להגיע לכמה מאות דולרים בחודש.

סוג הנכס השלישי אותו נכניס לתיק ההשקעות שלנו הינו נכס מולטי פמילי. נכס מולטי פמילי הוא נכס גדול יותר ויקר יותר, בדרך כלל מדובר במתחם של דירות קטנות המיועדות להשכרה כאשר גם אם חלק מהדירות לא מושכר עדיין נקבל שכירות משאר הדירות המושכרות. השקעה בנכס מסוג מולטי פמילי היא השקעה גדולה יחסית שכן מדובר בנכס יקר יותר אך כשאר הרכישה מתבצעת כקבוצה של מספר משקיעים כל אחד מהם יוכל להשקיע סכום קטן יותר וביחד לרכוש את הנכס. נכס מולטי פמילי במקום טוב יוכל לקבל מימון מבנק אמריקאי מקומי וכך נוכל גם למנף את השקעתנו המשותפת. רכישת נכס מולטי פמילי מחייבת בדיקות מקדימות וחקר שוק יסודי ומקיף אודות ההשקעה, בדיקה מקצועית תוכל להפיג את החשש ואת מרכיב הסיכון המגולם בהשקעה.

נכס מסוג מולטי פמילי הוא מרכיב חשוב בתיק ההשקעות שלנו ומהווה אלטרנטיבה ראויה להשקעה מנכס הסינגל פמילי.

כדי להבין למה עדיפה ארה”ב על פני אירופה ניתן לקרוא במאמר הזה – לחץ לקריאה.

על כדאיות ההשקעה בנדל”ן בארה”ב, אני מזמין אתכם לקרוא במאמר נוסף באתר – לחץ לקריאה.

אם יש בידכם כספי חסכון, כספי ירושה או סתם כסף נזיל שרק מחכה להפוך להשקעה פיננסית חכמה, כדאי מאוד שתשקיעו אותו בנדל”ן בחו”ל עם חברה רצינית שתיתן לכם תוצאות.

אתם מוזמנים לתאם עמי פגישת היכרות ללא תשלום.

עשוי לעניין אותך גם: תהליך השקעה של נדל"ן מניב בארה"ב

השקעות נדל''ן בארה''ב
עוד בנושא
בניין מדיקל – The Space Center

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
מתחם מסחרי – Vidalia Bridge Center

מתחם מסחרי – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסות גבוהות משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים מתחם קניות ענק מושכר לשוכרים חזקים לטווח

קרא עוד »
בניין משרדים – Maitland Orlando

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
לתיאום פגישה עם יועץ השקעות מהצוות שלנו, השאר פרטים:
הצטרף אלינו להשקעות

משרדנו ממוקם במגדל ספיר, רח' תובל 40, רמת-גן.
לתיאום פגישה השאירו פרטים או חייגו: 073-3744707​

דילוג לתוכן