קניית נדל"ן בארה"ב – הזדמנות פז

קניית נדל"ן בארה"ב – הזדמנות פז

שוק ההשקעות בנדל"ן נפתח כבר מזמן לאפשרויות חובקות עולם. המשקיעים הישראלים מחפשים כל העת הזדמנויות חדשות וארה"ב על הכוונת.

יש היום נכסים שווים בקליבלנד אוהיו, פלורידה ועוד. הישראלים משקיעים בבתים או דירות ובמתחמי מולטי פמילי, מתחמי דירות מאוד מקובלים למגורים בארה"ב, שנראים כמו בתי מלון וכוללים בדרך כלל עשרות דירות.

קניית נדל"ן בארה"ב הפכה לאפשרית עם הקמתן של חברות ישראליות המתמחות בהשקעות נדל"ן בארה"ב, ומעסיקות צוות של מהנדסים ואנשי נדל"ן אמריקאים אשר בודקים בציציות של כל פרויקט ורק לאחר שמתברר כי העסקה שווה, מציעים אותה למשקיעים הישראלים.

בארה"ב תוכלו להשקיע בבית, בארץ תקבלו מחסן….

השקעות נדל"ן בארץ, מתאפשרות היום רק למשקיעים הכבדים, אלה שיש להם מיליונים להשקיע בבתים, אבל מה יעשה משקיע שיש לו כמה עשרות אלפי שקלים? בארץ אין לו מה לעשות למשל עם 60,000 דולר והוא גם לא יוכל לרכוש מחסן בדרום במחיר הזה אבל תתפלאו לשמוע הוא יוכל לרכוש למשל יחידת דיור במתחם בפלורידה, מבוקש מאוד יחידת דיור שתניב לו הכנסה פאסיבית מדי חודש.

ולא רק בפלורידה. החברה הישראלית עמה הוא יתקשר, תדע להציע לו פרויקטים נוספים כדאיים, אשר נבחנים על ידה ועל ידי הצוות האמריקאי ומהם עולה כי זו עסקת נדל"ן מניבה ושווה.

וגם אם אין לאותו משקיע ישראלי את כל הסכום, החברה הישראלית שעוסקת בכך, תוכל לחבר בינו לבין קבוצת משקיעים וכולם יחד יכולים להשקיע ביחידות הדיור ולהתחלק כל חודש ברווחים.

קניית נדל"ן בארה"ב, חייבת להיעשות באמצעות חברה ותיקה ובעלת שם ומוניטין בארץ.

 אין כמו נדל"ן לעשות את האקזיט שלכם

ידוע הוא כי אחד הדברים שמחירם מעולם לא יורד אלא עולה, הם נכסי נדל"ן. בין אם מדובר בנדל"ן מסחרי או למגורים.

דבר נוסף שגורם למשקיעים לשים את כספם ביחידות דיור מולטי פמילי במדינות שונות בארה"ב היא הידיעה כי להבדיל מישראל, בכל העולם אנשים שוכרים בתים ולא רוכשים אותם. רק בארץ, אין בטחון לגור בדירה שכורה כי תמיד יכולים לבקש מכם לעזוב וכך תוכלו להיגרר מדירה לדירה. בארה"ב אנשים שוכרים יחידות דיור ובתים לשנים, זוהי מנטליות המגורים ולכן אם אתם בקטע של קניית נדל"ן בארה"ב אין סיכוי שהדירה שתרכשו או הבית יישארו ריקים ויחכו לשוכרים. השוכרים יחכו לכם. ככה עושים כסף מנדל"ן בארה"ב.

השקעות נדל''ן בארה''ב
עוד בנושא
בניין מדיקל – The Space Center

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
מתחם מסחרי – Vidalia Bridge Center

מתחם מסחרי – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסות גבוהות משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים מתחם קניות ענק מושכר לשוכרים חזקים לטווח

קרא עוד »
בניין משרדים – Maitland Orlando

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
לתיאום פגישה עם יועץ השקעות מהצוות שלנו, השאר פרטים:
הצטרף אלינו להשקעות

משרדנו ממוקם במגדל ספיר, רח' תובל 40, רמת-גן.
לתיאום פגישה השאירו פרטים או חייגו: 073-3744707​

דילוג לתוכן