בתים להשקעה בארה"ב

בתים להשקעה בארה"ב

תוכן עניינים

רכישת בתים בארה"ב

שוק הנדל"ן בארצות הברית, בתים למכירה בארצות הברית אינם כבר חלום בלתי מושג, אלא החלטת השקעות נבונה עם הכנסה פאסיבית נאה בצדה. הוא מציע היום הזדמנויות נדל"ן נדירות ואם מסתכלים על מה שקורה בארץ עם החסכונות שלכם, הרי שברור שכל מה שאתם צריכים זה לעשות מהם כסף  ברכישת בית שיעניק להם פנסיה לכל החיים. הכנסה פאסיבית שאתם ממש לא צריכים להתאמץ בשבילה.

כולם יודעים כי שוק הנדל"ן בארץ עם המחירים הגבוהים אינו אפשרי למשקיעים רבים, אבל בגלל משבר הסאב פריים של 2008 נוצר בארה"ב מצב של מלאי בתים פנויים למכירה במחירים שלא יחזרו לעולם, עכשיו זה הזמן לרכוש אותם ולעשות את האקזיט הפרטי שלכם.

הגורם הראשון להצלחה עסקית- העיתוי הנכון

ב-2008 מצאו את עצמם בנקים רבים בארצות הברית, עם מלאי של דירות, ששועבדו להם עבור משכנתאות. הריבית על המשכנתאות אז הייתה נמוכה מאוד ורבים מיהרו לרכוש דירות. הבעיה הייתה שחלק גדול מאותם לוקחי משכנתאות, גילה אחרי כמה חודשים שהוא לא באמת יכול לעמוד בהחזרים והבנקים מיהרו לעקל את הדירות והבתים. משום כל יש היום בתים למכירה בארה"ב במחירים שלא נראו עד היום כמותם. מכל העולם מגיעים היום משקיעים לארצות הברית כדי לרכוש בית כזה וליהנות מהכנסה פאסיבית כל החיים שכן, כל מי שאין לו בית משלו היום, והם רבים, צריכים לגור בדירות או בתים שכורים וזה בדיוק מה שהמשקיעים הישראלים קונים.

על איזו השקעה ללכת?

השלב הראשון שכל משקיע עובר הוא לקבל החלטה מהו סוג ההשקעה הכי נכון עבורו. יש משקיעים שמעדיפים רכישת נכסים של מולטי פמילי, כוללים מקבץ של יחידות דיור ושירותי המקום ויש שמעדיפים בתים למכירה בארה"ב.

מחירי הבתים עדיין מאוד אטרקטיביים ומבוקשים. החלום של כל אמריקאי זה לגור בבית גינה והם שוכרים אותם בהתלהבות. היום אפשר לרכוש ממחיר של 50,000 $ ומעלה בית עם גינה, עליו תוכלו לקבל די הרבה כסף כל חודש בלי שום מאמץ. זו הפנסיה שלכם, זה החיסכון האולטימטיבי המניב שלכם.

מזמינים אתכם להתייעץ עם גולן גרופ, המתמחה בהשקעות נדל"ן בארה"ב: 073-3744707

למידע נוסף על דירות להשקעה בארה"ב | נכסים להשקעה בארה"ב 

השקעות נדל''ן בארה''ב
עוד בנושא
בניין מדיקל – The Space Center

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
מתחם מסחרי – Vidalia Bridge Center

מתחם מסחרי – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסות גבוהות משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים מתחם קניות ענק מושכר לשוכרים חזקים לטווח

קרא עוד »
בניין משרדים – Maitland Orlando

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
לתיאום פגישה עם יועץ השקעות מהצוות שלנו, השאר פרטים:
הצטרף אלינו להשקעות

משרדנו ממוקם בבניין אלקטרה סיטי, רח' הרכבת 58, תל אביב.
לתיאום פגישה השאירו פרטים או חייגו: 073-3744707​

דילוג לתוכן