בתים למכירה בפלורידה – מהרו פן תאחרו

בתים למכירה בפלורידה – מהרו פן תאחרו

מחירי הנדל"ן הגבוהים בארץ, גרמו לכך שהרבה משקיעים עם הון כלשהו מצליחים להשקיע ברכישת בית בארה"ב, מה שהם לא יכולים לעשות עם המחירים האסטרונומיים של דירות ובתים בישראל. העובדה הזו יצרה מצב של ביקוש עצום לבתים גם בארה"ב ובעיקר בתים למכירה בפלורידה, אליה מגיעים משקיעים מכל העולם לרכוש בתים ולקבל הכנסה מניבה יפה משכירות מדי חודש או בסופו של דבר למכור את הנכס ברווח ניכר.

אומרים פלורידה, אומרים שמש וים. חיים יפים ושמיים כחולים. זה בדיוק מה שיראו מי שישכירו מכם את יחידת הדיור שתרכשו בפרויקט חדש ואיכותי בפלורידה המיועד גם למשקיעים ישראלים. זוהי הזדמנות חיים בלתי חוזרת.

אז איפה אתם משקיעים בדיוק?

במזרח פלורידה המבוקשת, ממוקמת העיר דייטונה ביץ במחוז ולוסיה. בכל שנה מבקרים במקום מיליוני בני אדם הן לצורך טיולים והן לצורך רכישת נכסים. זהו אזור שמתפתח כל הזמן כלכלית עם תשתית מסחרית יציבה, תחבורה ציבורית משוכללת ונוף מדהים.

בדיוק במקום הזה מוקם קומפלקס מגורים אשר כבר כמה משקיעים ישראלים זריזים, הספיקו לרכוש בו יחידות דיור.

במקום יש מוסדות חינוך ברמה גובהה, הוא מושך תיירות במשך כל השנה. זהו מקום תוסס וחי של פסטיבלים, אירועי תרבות ואטרקציות. מדי שנה נערך במקום כנס אופנוענים גדול אליו מגיעים מכל ארה"ב.

הדרישות לשכירות יחידת דיוק במקום גבוהות מאוד ודירות להשכרה לא נשארות ריקות להרבה זמן.

יחידת דיור והכנסה חודשית נאה- תשבו רגל על רגל

היום מוצעות לישראלים כמה יחידות דיור אחרונות שנותרו למכירה במתחם הדירות בדייטונה ביץ. המולטי פמילי בו יש 42 דירות מגורים במרחק הליכה מהים. המתחם כולו בתפוסה מלאה והשכירות נכנסת מדי חודש לכיסם של המשקיעים החכמים.

זהו מקום תוסס ומבוקש עם 600,000 תושבים. מיקום מעולה של המתחם קרוב למרכזי תעסוקה ותיירות. אחוז האבטלה במקום עומד על 1% כלומר- יש ביטחון שהשוכר שלכם יעביר לכם את דמי השכירות מדי חודש. ואם הוא לא יעשה כן- חוקי השכירות בפלורידה הם מהקשוחים הקיימים ומאפשרים פינוי מהיר.

חשוב לומר כי בחמש השנים האחרונות מחירי בתים למכירה בפלורידה, הכפילו את מחיריהם.

גולן גרופ מתמחה בהשקעות נדל"ן בארה"ב, ליצירת קשר: 073-3744707

בתים למכירה בפלורידה
עוד בנושא
בניין מדיקל – The Space Center

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
מתחם מסחרי – Vidalia Bridge Center

מתחם מסחרי – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסות גבוהות משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים מתחם קניות ענק מושכר לשוכרים חזקים לטווח

קרא עוד »
בניין משרדים – Maitland Orlando

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
לתיאום פגישה עם יועץ השקעות מהצוות שלנו, השאר פרטים:
הצטרף אלינו להשקעות

משרדנו ממוקם במגדל אלון 2, רח' יגאל אלון 94, תל אביב.
לתיאום פגישה השאירו פרטים או חייגו: 073-3744707​

דילוג לתוכן