להרוויח מנדל"ן בארה"ב

להרוויח מנדל"ן בארה"ב

מה חשוב לדעת

כולנו יודעים שנדל"ן הוא עוצמה כלכלית. חלק גדול מעשירי העולם עשו את הכסף שלהם מנדל"ן ואלו שהתעשרו מעסקים אחרים רכשו באמצעות הכסף הזה נדל"ן. למה?

נדל"ן הוא אחד הדברים שהוכיח את עצמו לאורך כל ההיסטוריה, עלה בערכו עם השנים ויצר הכנסה גבוהה למי שהחזיק בו. זאת גם הסיבה שהבנקים נותנים הלוואות לכל מי שרוצה לרכוש נדל"ן – כי הבנק יודע שאם בעל הנכס לא יחזיר את ההלוואה, הוא יוכל לעקל את הנכס ולהחזיר לעצמו את הכסף שהלווה.

אז למה לא כולם קונים נדל"ן? כי רוטינת החיים שגדלנו בה לא מאפשרת לנו לפרוץ קדימה וקיימת אמונה מוטעית שצריך הרבה כסף כדי לרכוש נדל"ן.

קרן השתלמות שעומדת להשתחרר או כספי פיצויים שקיבלנו מביאים אותנו לבדוק את אפשרויות ההשקעה. אחד מאפיקי ההשקעות שנחשיב אותו כבטוח באופן יחסי הוא תיק השקעות שמנוהל על ידי אחד מבתי ההשקעות הגדולים. אך אם נחקור את הנושא לעומק, נבין שהכסף שלנו בעצם מושקע בשוק ההון ושם הוא ממש לא בטוח, אלא אפילו נמצא בסיכון יתר.

כל האופציות הקיימות

אלטרנטיבה נוספת היא השקעה באחת מקרנות הבנק או רכישה של אג"ח מדינה שהיא אומנם בטוחה יותר, אך מניבה תשואות נמוכות מאוד.

האזרח הפשוט, שלא מכיר ומתעסק עם השקעות באופן שוטף, נמצא בבעיה מאחר ואין לו יועץ השקעות אמין שניתן לסמוך עליו. כל יועץ השקעות שאליו יפנה, יציע לו השקעה שונה ואף אחד לא יבדוק לעומק את מהות ומטרת ההשקעה.

אפיק ההשקעה הבטוח ביותר הוא רכישת נדל"ן. תחום הנדל"ן הוכיח את עצמו במהלך השנים כענף הנמצא בעלייה מתמדת שמייצר הכנסה פאסיבית.

לאחר שהבנו כי ענף הנדל"ן הוא המשתלם ביותר, אנו נתקלים בבעיה – מחירי הנדל"ן בארץ גבוהים והתשואות נמוכות. אך מי אמר שחייבים להשקיע בנדל"ן רק בארץ? 

איך אפשר להתחיל

לאחר בדיקת אפשרויות רבות, התגלה כי היעדים המועדפים כיום על המשקיעים הישראלים הם ארה"ב, גרמניה וספרד. התשואות נעות בממוצע בין 8-10%, אבל הנתון המשמעותי ביותר הוא המחירים. 

כאשר מתעניינים בנדל"ן בארה"ב, מגלים כי ישנם המון אתרי אינטרנט המספקים מידע רב על השכונות, כמות התושבים, הכנסה ממוצעת, מחירי הבתים ועוד. הכל שקוף וקל להבנה!

עם הון של 50,000 דולר ניתן לרכוש נכס בארה"ב, בעזרתו ניתן לשלם את כל ההוצאות החודשיות, לגייס הון נוסף ולרכוש עוד ועוד נכסים.

למעשה, אין הבדל משמעותי בין רכישה של בית אחד לבין בניין עם 30 דירות, כמובן חוץ מהמחיר. הבדיקות הן אותן הבדיקות ומחקר השוק על האזור זהה, אולם לקניית בניין עם 30 דירות יש מספר יתרונות על פני רכישה של 30 בתים פרטיים: יותר קל לנהל בניין אחד מאשר 30 בתים שונים, מתבצעת בדיקה ורכישה אחת וניתן לקבל מימון בנקאי, מה שנותן את המקפצה ליצירת ההון.

ראו עוד: מולטי פמילי | הזדמנויות נדל"ן בארצות הברית | נדל"ן מניב בארה"ב

נדל"ן מניב בארה"ב
עוד בנושא
בניין מדיקל – The Space Center

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
מתחם מסחרי – Vidalia Bridge Center

מתחם מסחרי – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסות גבוהות משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים מתחם קניות ענק מושכר לשוכרים חזקים לטווח

קרא עוד »
בניין משרדים – Maitland Orlando

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
לתיאום פגישה עם יועץ השקעות מהצוות שלנו, השאר פרטים:
הצטרף אלינו להשקעות

משרדנו ממוקם במגדל ספיר, רח' תובל 40, רמת-גן.
לתיאום פגישה השאירו פרטים או חייגו: 073-3744707​

דילוג לתוכן