משקיעי נדל"ן מחפשים מודל חכם יותר וריווחי יותר מאשר הסינגל פמילי

משקיעי נדל"ן מחפשים מודל חכם יותר וריווחי יותר מאשר הסינגל פמילי

לכל מי שמחפש להשקיע בארה"ב או כבר השקיע ועכשיו מחפש מודל חכם יותר, ריווחי יותר ופאסיבי מאשר השקעה בנכס בודד מסוג סינגל פמילי – מוזמן להמשיך לקרוא.

המאמר יסביר לך מדוע משקיעי נדל"ן מנוסים עוזבים את מודל ההשקעה בבתים פרטיים בארה"ב ועוברים למודל מוכח המייצר הכנסה פאסיבית אמיתית, מינוף גבוה יותר של הכסף ועם יותר ביטחונות בהשקעה.

הנה מה שתקבל בכתבה בכמה נקודות:

  • מדוע החלטתי לאחר מעל 350 עסקאות לעבור ממודל הסינגל פמילי למודל השקעה יותר חכם, שמציע ביטחון כלכלי גדול יותר, תשואה בטוחה יותר והרבה יותר שקט.
  • מהם החסרונות של מודל הסינגל פמילי שרק משקיעים מנוסים יודעים אך חברות שיווק נדל"ן רבות שומרות לעצמן.
  • נענה על השאלה: מה עדיף? 100% בעלות על נכס אחד או 10% בעלות מ 100 נכסים?
  • איך גורמים להשקעה של 100,000 $ 200,000 $ לספק לך תשואה וביטחון כמו השקעה של 10,000,000 $ ואף יותר כך שתוכל להרוויח כמו המשקיעים הגדולים.

המודל הזה מבוסס על ניסיון של מעל 12 שנים בתחום הנדל"ן בארה"ב.

אני שמח שבחרת להיכנס ולקרוא את הכתבה המיוחדת שכתבתי עבורך, שמי יריב גולן ואני הבעלים של חברת "גולן קפיטל" המלווה משקיעים לייצרת הכנסה פאסיבית באמצעות השקעות נדל"ן בארה"ב.
 
ב 12 השנים האחרונות הייתי מעורב ביותר מ 400 עסקאות נדל"ן, רכשתי לעצמי מעל 30 נכסים בארה"ב, ביצעתי עסקאות מסוג סינגל פמילי, מולטי פמילי, מסחרי, עסקאות יזמות ופיליפים רבים ואני מכיר כמעט כל מודל השקעה אפשרי. כך שהמידע שאתם מקבלים ממני בכתבה זו מבוסס, בדוק ומוכח מניסיון ענק.
 
אני מחפש משקיעים עם הון נזיל של 100,000 $ 200,000 $ שיודעים שההזדמנות האמיתית נמצאת בארה"ב ושאינם מפחדים להשקיע! שרוצים להיות שותפים איתי במודל חכם שמעניק ביטחון גדול יותר לכספי ההשקעה, תשואה בטוחה יותר והכי חשוב…ראש שקט, ההשקעה היא פאסיבית לחלוטין.
 
אם זה אתה – אז הכתבה הזו נכתבה במיוחד עבורך!
אז איך מצאתי מודל השקעה יותר חכם, שמציע ביטחון כלכלי גדול יותר, תשואה בטוחה יותר והרבה יותר שקט.
אני בטוח שאם הגעת לקרוא את הכתבה הזו אז יש לך ניסיון קודם בהשקעות, אפילו ניסיון רב ובטח כבר השקעת בחו"ל ואתה יודע בדיוק איך התהליך עובד!
 
ואם עדיין לא עשית השקעה בארה"ב ואתה רק מתחיל לחפש, אז אני בטוח שאתה שם לב שכמעט כל החברות מציעות לך לקנות בית פרטי להשקעה. ההשקעה הזו נקראת סינגל פמילי.
 
אם עשית השקעה בנכס מסוג סינגל פמילי בארה"ב אז אתה יודע שעם כל היתרונות של רכישת בית בארה"ב, יש גם לא מעט חסרונות.
 
החיסרון המשמעותי ביותר זו ההתעסקות בניהול הנכס מול חברת האחזקה, התשלומים לאחזקת הנכס שמורידים את התשואה שלך, אובדן ההכנסה כשהדייר עוזב ואתה נותר ללא שכירות לפעמים למשך מספר חודשים. בשורה התחתונה, זו אינה השקעה פאסיבית בכלל, בדיוק כמו שכל משכיר נותן שירות לשוכרים שלו בישראל, אתה עושה זאת…רק בארה"ב ואין שום דבר פאסיבי בזה.
 

האמת היא שרוב המשקיעים נכנסים לרכישת סינגל פמילי בעיקר בגלל שהם לא מכירים סוגי עסקאות אחרים וחושבים שנכס בבעלותם בחו"ל יביא אותם לחופש כלכלי. בשלב הזה הם לא מבינים ולא יודעים שבבעלות בנכס יש התעסקות אדירה, בקנייה, בניהול, תפעול וכמובן המכירה…ואם יש לך כמה כאלה, זה כאב ראש לא קטן.

 
אני יודע זאת משום שרכשתי לעצמי מעל 30 בתים ומעל 350 בתים למשקיעים. אני יכול לומר לך שהיום קיבלתי החלטה להתרחק ממודל ההשקעה הזה ולעבור למודל הרבה יותר חכם, שמציע ביטחון כלכלי גדול יותר, תשואה בטוחה יותר והרבה יותר שקט.
 
כשהתחלתי את דרכי, עבדתי בענף ההייטק ובמקביל התחלתי להשקיע בנדל"ן בארה"ב, הכל היה חדש עבורי, רציתי ללמוד, רציתי להשקיע בזה זמן כדי להבין איך להיות משקיע חכם יותר.
 
כפי שאתם בטח מבינים, אם פעם הייתי שכיר שעוסק בהשקעות נדל"ן מהצד, היום אני מנהל פעילות מאוד מקיפה ואין לי זמן להתעסק עם שוכרים, תיקונים וחברות האחזקה, אני מחפש השקעות שמאפשרות לי כמה שיותר פאסיביות, ואני מחפש אנשים שרוצים בדיוק את אותו הדבר.
 
אם מעניין אותך לבנות תזרים מזומנים גדול עבור הפנסיה שלך, עבור המשפחה שלך וילדיך…אני מזמין אותך להמשיך לקרוא על המודל שלנו שיאפשר לך להשקיע ולייצר תשואה גבוהה במינימום התעסקות וכאבי ראש.
 
"היום אחרי מאות העסקאות שהייתי מעורב בהם, הקמתי את קבוצת גולן קפיטל, ואנו מנהלים השקעות ליותר מ 1,000 משקיעים, שווי הנכסים שרכשנו עד כה הוא מעל 150,000,000 $ וכל עסקה עוברת אצלנו את לפחות 5 זוגות עיניים לפני שהיא מונחת על השולחן לשיקולך. המסקנה ברורה – יותר בטוח להשקיע בנדל"ן מסחרי: מרכזי קניות, חנויות, משרדים ומתחמי עסקים. זה נותן יותר יציבות למשקיעים הקטנים, מכיוון שהשוכרים שלהם הם לרוב חברות גדולות ומבוססות בשכירות לטווח ארוך."

נדל"ן מסחרי או נדל"ן למגורים?

"חברות רבות המציעות השקעות נדל"ן בארה"ב מתמקדות בנדל"ן למגורים – מסוג סינגל-פמילי, או מולטי פמילי, ובעינינו זו בחירה שמייצרת סביבת השקעה מסוכנת," מסביר גולן, "יש ישראלים חושבים שבסכומים של 100 אלף דולר הון עצמי ניתן לקנות בית להשקעה בארצות הברית ולמכור אותו ברווח. יש בזה מן האמת, אך מי שיקנה בסכום כזה בדרך כלל ייתקע עם נכס ישן, או במיקום בעייתי בסביבה סוציו-אקונומית חלשה, לכן קשה יותר להרוויח מהשקעה כזו, והסיכון יותר גבוה".

מתחם מסחרי בארה"ב שהחברה רוכשת
יחד עם משקיעים

החסרונות והיתרונות של מודל הסינגל פמילי שרק משקיעים מנוסים יודעים לספר
כשהתחלתי את דרכי בנדל"ן בארה"ב לפני 12 שנים התמקדתי בבתים פרטיים כי יש במודל הזה לא מעט יתרונות: זה קל פשוט ומהיר – רוכשים נכס, משפצים אותו קצת ומשכירים אותו. 
 
העסקאות היו מוצלחות וזה עבד נהדר אבל עם הזמן השקפתי השתנתה. הבנתי שעבור משקיעים שרוצים הכנסה פסיבית המודל מכיל גם חסרונות, הנה חלק מהן:
 
  • נתקלנו במקרים ששוכר שעזב באמצע השנה והשאיר בית מלוכלך ומלא דברים. 
 
  • שוכר שהפסיק לשלם ונאלצנו לפנות אותו מהבית. 
 
  • ואפילו בית שהושכר למשך שנה מלאה שנאלצנו לשפץ מחדש אחרי שהשוכר עזב. 
 
  • כאשר יש לך בית אחד ואתה בונה על ההכנסה מהשכירות ופתאום היא מפסיקה ובנוסף אתה צריך להשקיע סכום גבוה כדי לסדר את הבית מחדש, זה פוגע בהכנסות.
 
  • רוב המשקיעים חושבים שהשקעה הזו היא ללא בעיות וללא התעסקות מצידם וחלקם גילה שזה ממש לא המצב.
  • בתור משקיע שרוכש נכס בארה”ב במיטב כספי חסכונותיך אתה חייב ללמוד את התחום ואתה חייב לדעת איך להתנהל מול חברת הניהול ולהיות מעורב.

 

כמו שאתה מבין, יחד עם היתרונות במודל הסינגל פמילי יש לא מעט חסרונות שגורמים לך לכאבי ראש ולהפסדים כלכליים. יש משקיעים שחסרונות אלו לא מפריעים להם, הם נמרצים ומוכנים לעבוד כדי להרוויח, גם אני הייתי כזה, אך היום אני מחפש שקט, וודאות וביטחון ולכן החלטתי לעבור למודל החדש.

מה עדיף? 
 
100% בעלות על נכס אחד 
 
או 10% בעלות מ 100 נכסים?

מודל WIN-WIN

"במקום שמשקיעים ירכשו נכס לבד ויתעסקו עם ניהול הנכס, אנו רוכשים יחד איתם כאשר אנחנו משקיעים חלק נכבד והופכים לשותפים שלהם. הצוותים שלנו בארה"ב דואגים לתחזוקת הנכס והלקוחות מקבלים דו"חות רבעוניים באופן קבוע וכמובן את כספי השכירות", מספרים בגולן קפיטל.

לאורך השנים, רכשה גולן קפיטל למעלה מ-40 מבנים וכיום מנהלת נכסים בהיקף של כ-150 מיליון דולר, במודל ייחודי בו החברה שותפה יחד עם המשקיעים. כך המשקיעים יכולים לחוש ביטחון כי החברה שותפה לצידם בהשקעה, ורווחיות הפרויקט חשובה לחברה במידה זהה לזו של שאר המשקיעים. נקודה נוספת המייצרת ביטחון קיימת במודל חלוקת הרווחים: גולן מסביר שקודם כל הרווחים מגיעים למשקיעים, ורק לאחר מכן לחברה עצמה.

גולן מעיד שכל השקעה שהחברה נכנסת אליה נבדקת לפרטי פרטים, ו"נבחרת בפינצטה": "כשאנחנו משקיעים בנדל"ן מסחרי אנחנו בוחנים את הקירבה של הנכס לצמתים מרכזיים, נפח התנועה שעוברת שם, סוגי העסקים השוכרים בנכס, היציבות הכלכלית שלהם, משך הזמן שלהם בנכס, אורך טווח השכירות ועוד כמה פרמטרים.

חשוב לי לציין, אני אמנם מפרסם השקעות איכותיות בנדל"ן בארה"ב, אבל אינני משווק נדל"ן. את עסקאות הטובות האלה אני קודם כל מאתר עבורי, ומשקיע בהם את כספי האישי שלי, ולאחר מכן אני מציע למשקיעים להצטרף אלי – כך שלי ולכל אחד מהמשקיעים שבוחרים להצטרף,  –  יש זהות אינטרסים מלאה.

בימים אלה איתרה חברת גולן קפיטל עסקה חדשה בארה"ב שבמסגרתה תרכוש החברה מתחם מסחרי שאנו באינדיאנפוליס ב-20% מתחת למחיר השוק!

מדובר במתחם מסחרי חדיש Class B, עסקה מניבה מהיום הראשון בעלת גרעין דיירים חזק, מגוון ואיכותי. מאוכלס בתפוסה גבוהה לאורך השנים מאז שנבנה והשוכרים אחראים על כל התחזוקה – NNN.

 המשקיעים  בפרויקט יוכלו ליהנות מהכנסה רבעונית שוטפת ויציבה ל-5 שנות ההשקעה.

כשחברות ענקיות עם מאות סניפים בארה"ב שוכרות ממך את הנכס

שוק הנדל"ן המסחרי בארה"ב היה כאמור שמור עד כה למשקיעים גדולים וגופים מוסדיים ביניהם בנקים וחברות השקעות בשל מחירם הגבוה של נכסים מסוג זה. בשנים האחרונות החלה כניסה של משקיעים פרטיים לשותפויות בנכסים מסוג זה, בעיקר בשל סוג השוכרים ותקופת השכירות שנחתמת עד 10 שנים קדימה.

מוסיף יריב גולן:  "אנחנו למעשה מאפשרים למשקיע להיות שותף בנכס שמייצר הכנסות קבועות ויציבות בחוזים ארוכי טווח, לשם השוואה, דמיינו שמציעים לכם להיות שותפים וליהנות מהכנסות השכירות של מרכז ביג באחת הערים, כאשר בין השוכרים יש סניף "שופרסל" וסניף של חברת "מגה ספורט".

בימים אלו פתחה חברת גולן קפיטל את הפרויקט להשקעה הן עבור משקיעים קיימים והן עבור משקיעים חדשים, כאשר ההון העצמי הנדרש הינו 100 אלף דולר בלבד.

על סמך הניסיון שלנו ב-12 השנים האחרונות ו-1,000 לקוחות שהצטרפו להשקעות שלנו בזמן הזה

אני יכול לומר בוודאות שלא ראיתי בתקופה הזו את שוק הנדל"ן כשהוא רווי בהזדמנויות. מי שמחפש לבצע השקעה באמצעות חברה ותיקה, שבראשה עומד יזם מנוסה, שמוריד את כל העיסוק השוטף בניהול ההשקעה, תהליך שקוף ואמין – לדעתי ימצא בנו כתובת מתאימה להשקעה".

עוד בנושא
בניין מדיקל – The Space Center

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
מתחם מסחרי – Vidalia Bridge Center

מתחם מסחרי – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסות גבוהות משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים מתחם קניות ענק מושכר לשוכרים חזקים לטווח

קרא עוד »
בניין משרדים – Maitland Orlando

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
לתיאום פגישה עם יועץ השקעות מהצוות שלנו, השאר פרטים:
הצטרף אלינו להשקעות

משרדנו ממוקם במגדל ספיר, רח' תובל 40, רמת-גן.
לתיאום פגישה השאירו פרטים או חייגו: 073-3744707​

דילוג לתוכן