הכללים המנחים אותנו בהשקעות נדל"ן בארה"ב

הכללים המנחים אותנו בהשקעות נדל"ן בארה"ב

 

שלום, שמי יריב גולן אני המנכ"ל והבעלים של גולן קפיטל.  אני עוסק בנדל"ן כבר כמעט 16 שנים. אני בן 47 אני נשוי ויש לי 3 ילדים.

קצת לפני שהתחלתי להשקיע בנדל"ן, הייתי בערך בן 33 במסלול קרייריסטי מתקדם. מנהל מחשוב של רשת מלונות פתאל, העבודה שלי הייתה מאוד מאתגרת. דרשה ממני לא מעט התמקצעות, והרבה שעות עבודה.

היה לי ילד שלישי בדרך ואני כל היום עובד, מרוויח אמנם משכורת יפה אבל עדיין לא מצליח לגמור את החודש. בקושי רואה את הילדים שלי.

בשלב הזה הבנתי שאני חייב הכנסה נוספת שתאפשר לי לבנות בסיס איתן לי, לאשתי ולילדים, בתחום ההייטק במיוחד אורך חיי המדף שלך קצר, אתה כל הזמן צריך לעמוד בקצב של הטכנולוגיה שמשתנה כל כמה חודשים, כל הזמן הייתי צריך ללמוד על עוד ועוד מערכות חדשות שנכנסו ואם לא עמדת בקצב ולא עברת השתלמויות וקורסים חדשים אתה כבר מיושן.

הבנתי שאני לא יכול לבנות על עתיד בתחום הזה ואני חייב לעשות משהו נוסף כי יגיע הרגע שאני לא יוכל לעמוד בקצב של בחורים צעירים ממני ואני אמצא את עצמי מחוץ למשחק. מצד שני לא הייתה לי כוונה לסכן את העתיד של המשפחה שלי. אז הגדרתי לי מספר כללים שמלווים אותי עד היום ויצאתי לדרך:

הכלל הראשון שהגדרתי לעצמי הוא שההשקעה חייבת להיות ברמת סיכון נמוכה ותתן פירות בטווח קצר. הרבה אנשים חוסכים לפנסיה, זה חיסכון חשוב אבל מי שיהנה ממנו זה אני המבוגר ואני רוצה ליהנות מהרווחים כבר עכשיו.

הכלל השני שהגדרתי היה שאני רוצה להשקיע במשהו קל להבנה. לא רוצה השקעות מסובכות עם גרפים וניתוחים כגון שוק ההון הנשענות ברובן על אפקט העדר.

הכלל השלישי היה שהשקעה תדרוש מעט מאוד התעסקות. הייתי שכיר,  בכיר אמנם  שמתחיל את יום העבודה שלו מוקדם בבוקר וחוזר מאוחר בלילה, לכן ההשקעה חייבת להיות כזו שתתאים לסדר היום שלי ולא שאני אתאים את עצמי.

השקעה בנדל"ן למגורים נתנה לי בזמנו את המענה הנכון ביותר לצרכים שלי

בדרך כלל מי שמתחיל לחפש השקעות. מתחיל לחפש במקום שקרוב לבית בגלל שזה אזור מוכר ונוח. ככה גם אני עשיתי. בהתחלה שלי זה היה שנת 2005 רכשתי דירה להשקעה בארץ, באזור הפריפריה בצפון וככה המשכתי עוד אחת ועוד אחת עד שנת 2010 היו לי 10 דירות להשקעה בארץ. את חלקן שיפצתי ומכרתי ובחלקן החזקתי יותר זמן.

המחירים אמנם היו נוחים יותר, והתשואות טובות יותר ממה שאפשר להשיג היום בארץ, אבל זה עדיין דרש ממני המון עבודה ואני משלב את העבודה הזו יחד עם עבודה נוספת כשכיר ואז אתה מרגיש שאתה נשחק מיום ליום. חיפשתי משהו שיתן לי פתרון כולל. ב-2010 המחירים קפצו בארץ והתחלתי לחפש שווקים אחרים.

השוק האמריקאי קרץ לי כבר מההתחלה, ככל שהתעמקתי יותר ויותר הגעתי למסקנה שזה המקום הנכון לשים בו את הכסף שלי. אני בן אדם מאד קפדן, לקח לי לא מעט זמן, בדקתי כמה כיוונים אבל בסופו של דבר התמקדי במקום אחד, ארה"ב.

ארה"ב היא מדינה מובילה מבחינה גיאופוליטית, יציבה כלכלית, שקופה ביותר. מובילה בתחומי החדשות, המסחר, הבינוי. רוב החברות הגדולות בעולם צמחו בארה"ב. גם בתחום הנדל"ן.

במחיר של דירה בתל אביב ניתן לקנות בארה"ב בניין דירות שלם. התשואות גבוהות פי 3 ויותר מבארץ, הבטחון על הכסף שלנו, הוא פי כמה מבארץ, רובינו פשוט חיים פה את הבועה ולא יודעים את זה.

בהתחלה עשיתי את כל הטעויות האפשריות, את 2 נכסים הראשונים שקניתי, גיליתי בדיעבד שמכרו לי אותם במחיר כפול, אבל לא עצרתי. רבים היו עושים אחורה פנה בשלב הזה. אני המשכתי ובמשך הזמן בניתי לי את הצוותים והאנשים הנכונים ורכשתי עוד ועוד. היום אני מחזיק כ- 150 דלתות, חלקן בתים בבעלות פרטית שלי וחלקן בקומפלקסים שנקראים מולטי פמילי, חלק רכשתי בשותפות עם משקיעים וחלק בצורה עצמאית.

אני ממשיך לרכוש לעצמי גם בימים אלו, במקביל לרכישות שלי יחד עם משקיעים.

אחרי שרכשתי מספר נכסים בארה"ב חבר ביקש ממני לעזור לו לרכוש נכס לעצמו, אז עזרתי לו ולעוד חבר ולשכן שגר לידי ולאט לאט העיסוק החדש שלי התגלגל לעסק מצליח. והוא מצליח כי הוא מבוסס על חברים, עזרה וליווי אישי. כשאתה בונה יסודות איתנים הבית חזק יותר כך גם במקרה שלי.

היום אנחנו אחרי כמעט 11 שנות פעילות בארה"ב ביצענו מעל 300 עסקאות נדל"ן. צברנו ניסיון אדיר, ביצענו אין ספור טיסות לארה"ב וביקרנו באלפי נכסים. עבדנו קשה על ביסוס קשרים חברתיים ועסקיים רלוונטיים. בנינו צוותי שטח נהדרים ורקמנו שותפיות. לאט לאט, באופן מדוד ומחושב אחרי שצברנו ניסיון הרחבנו את הפעילות לפרויקטים הרבה יותר גדולים.

בארץ יש לנו שותפויות עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. יועצי משכנתאות. יועצים פיננסיים ופנסיוניים כערך מוסף למשקיעים שלנו ואנחנו עובדים בשותפות נהדרת גם עם מספר פמילי אופיסים גדולים בארץ שהבאנו להם עסקאות למשקיעים שלהם.

סך ההשקעות של הקבוצה במהלך 10 השנים האחרונות עומד על קצת מעל 40,000,000 מיליון דולר.

אנו מתמחים בהשקעות נדל"ן בארה"ב ומציעים למשקיעים להשקיע יחד איתנו בפרויקטים מסוג מולטי פמילי שהם נכסים בעלי עשרות יח' דיור ועם הכנסה גבוהה ויציבה מהיום הראשון.

כתבה
עוד בנושא
בניין מדיקל – The Space Center

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
מתחם מסחרי – Vidalia Bridge Center

מתחם מסחרי – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסות גבוהות משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים מתחם קניות ענק מושכר לשוכרים חזקים לטווח

קרא עוד »
בניין משרדים – Maitland Orlando

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
לתיאום פגישה עם יועץ השקעות מהצוות שלנו, השאר פרטים:
הצטרף אלינו להשקעות

משרדנו ממוקם במגדל ספיר, רח' תובל 40, רמת-גן.
לתיאום פגישה השאירו פרטים או חייגו: 073-3744707​

דילוג לתוכן