נכסים להשקעה בארה"ב

נכסים להשקעה בארה"ב

תוכן עניינים

נכסים להשקעה בארה"ב – כל מה שצריך לדעת

המושג השקעות נדל"ן בארה"ב הפך ליותר ליותר שגור בפיהם של אלפי ישראלים. ישראלים רבים מחפשים נכסים להשקעה בארה"ב שיתנו להם תשואה יפה על כספם.  אנחנו בגולן גרופ מתמחים בהשקעות נדל”ן בארצות הברית. עם ותק של יותר משלושה עשר שנים ומאות לקוחות מרוצים שרכשו נכסי נדל"ן דרכנו והרוויחו – ובענק. אספנו עבורכם כמה טיפים בנושא רכישת נכסים להשקעה בארה”ב. מה נכון עבורכם? איפה משתלם להשקיע וכיצד נכון לעשות זאת.

סוגי נכסים להשקעה בארה”ב

ניתן למצוא סוגים רבים של נכסים להשקעה בארה"ב:

בית מגורים

ניתן לרכוש או לבנות נכס בודד כמו בית מגורים צמוד קרקע. כאשר בונים בית צמוד קרקע באזור ביקוש ניתן ליהנות מעליית ערך מהירה לאחר גמר הבנייה ולעשות אקזיט מהיר. בניגוד לכך, כאשר קונים בית בנוי המטרה היא להשכיר אותו וליהנות מהכנסה קבועה על בסיס קבוע. כאשר רוכשים נכס בודד לצורך השקעה, חשוב מאוד לשים דגש על בחירת המקום הנכון להשקעה. המטרה העליונה היא להבטיח שהדירה תהיה מאוכלסת לאורך זמן בלי בעיות. כאשר משקיעים בנכסים בארה"ב, חברת ניהול היא שתדאג לקשר מול הדייר ולטיפול בסכסוכים או בבעיות בבית. אנו בגולן גרופ מסייעים לכם למצוא את הנכס הנכון להשקעה ובעלי היכרות עמוקה עם חברות הניהול השונות המציעות את שירותיהם בארה"ב. זיכרו – לפני חיפוש נכסים להשקעה בארה"ב פנו אלינו לקבלת הדרכה וקישור לחברת ניהול טובה.

מולטי פמילי

נכסי נדל”ן המכילים מעל 5 יחידות דיור במתחם אחד, לדוגמא בניין מגורים, מקבץ בתים במתחם סגור או מקבץ בניינים במתחם סגור נקראים מולטי פמילי. נכסי מולטי פמילי מוחזקים פעמים רבות בבעלות משקיע אחד המשכיר את כל הדירות במתחם. כאשר משקיעים במסגרת השקעה קבוצתית בנכסי מולטי פמילי, כל אחד מן המשקיעים מחזיק אחוז מסוים מן המתחם בכללותו – ולא נכס נדל"ן מסוים מתו הנכס. אחד היתרונות הגדולים בנכסים להשקעה בארה”ב המנוהלים בצורה זו הוא שגם אם חלק מהדירות לא מושכר, הרווחים מן השכירות של שאר הדירות מתחלקים בין כל בעלי הנכס ולכן אף משקיע לא מפסיד אחוזים גבוהים מן ההשקעה שלו.  מה הכוונה? רכישת דירה או בית להשקעה בארצות הברית מצריכה התעסקות וניהול שוטף. במידה והבית או הדירה אינם מושכרים בתקופה מסויימת על בעליו לשלם את ההוצאות השוטפות עבורו. השקעה בנכסי נדל”ן מסוג זה הם השקעה גדולה יחסית שכן מדובר בנכס יקר יותר אך כשהרכישה מתבצעת כקבוצה של מספר משקיעים כל אחד מהם יוכל להשקיע סכום קטן יותר וביחד יוכלו לרכוש את הנכס הגדול. הרווחים מתחלקים בהתאם להשקעה כלומר אם אחת הדירות נותרת ריקה הרווחים עדיין מתחלקים בין כל הרוכשים.

שיקולי מס

מיסוי השקעות נדל"ן הוא אחד הגורמים הפוגעים בתשואה מרכישת נכסים להשקעה בארה"ב. למזלנו, לישראל יש אמנת מס עם ארה"ב. המשמעות היא שניתן לשלם מיסים בארה"ב ולקבל פטור מתשלום מיסים בארץ. אמנת המס מאפשרת לכם לחסוך הוצאות מיסוי, עורך דין ורואה חשבון. בארה"ב ישנם שני (ולפעמים שלושה) גופים עיקריים שיכולים להשית עליכם מס: הממשלה הפדרלית, והממשלה של המדינה (state) בה אתם בוחרים להשקיע. בערים מסוימות כמו ניו יורק קיימים גם מיסים עירוניים. המיסים העיקריים שחשוב להסתכל עליהם לפני בחירת מיקום השקעה בארה"ב הם מיסי המדינה (state) ומיסי העיר (אם ישנם). ישנן מדינות שאינן מבקשות מיסים כלל כמו מדינת פלורידה ואילו באחרים – כמו ניו יורק – המיסים גבוהים מאוד ודורשים הוצאות שכר טרחה גבוהות כדי לסדר אותם. אנו מציעים מספר השקעות במדינות עם מיסי רכישה, רווח הון והכנסה משכירות נמוכים/ אפסיים. פנו אלינו לקבלת פרטים על מיסוי בארה"ב.

מימון

מימון השקעות נדל"ן מאפשר לכם למנף את ההון העצמי שלכם ולהפוך אותו לבעל כח קנייה גבוה יותר – כך שהרווח הפוטנציאלי גבוה בהרבה. עם זאת, מינוף מעלה את רמת הסיכון של ההשקעה. חשוב למנף השקעה באופן אחראי תוך התייעצות עם מומחי השקעות הנדל"ן ויועצי המימון של גולן גרופ. ניתן להשיג מימון משלושה מקורות עיקריים:

הלוואה רגילה בישראל

כאשר המינוף אינו בסכום גבוה במיוחד, נתון לקחת הלוואה רגילה (בד"כ בין 70,000- 150,000 ש"ח) מהבנק או מגוף הלוואות חוץ בנקאי. חשוב לשים לב שהריבית על ההלוואה אינה גבוהה מהתשואה הצפויה בגים הלוואה

הלוואת משכנתא בישראל

אם אתם בעלי בית, ניתן להוציא משכנתא כנגד נכס הנדל"ן הישראלי שלכם. משכנתא זו תהיה בתנאי ריבית טובים משמעותית מהלוואה רגילה ותאפשר לכם למנף את ההלוואה במקסימום רווח

הלוואה בארה"ב

אנו מסייעים למשקיעים להוציא הלוואה לצורך השקעה בבנקים איתם אנו נמצאים בקשר, בכפוף לתנאי זכאות.

מדוע להשקיע דווקא בנכסים להשקעה בארה"ב?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנחנו מקבלים מלקוחות היא אם באמת השקעה בנדל"ן היא ההשקעה הכי משתלמת. כמובן שאנחנו לא יועצי השקעות וכל האמור היא דעתנו בלבד ולא ייעוץ השקעות, אבל אנחנו מאמינים שמשקיעים המעוניינים בהחזרים בתוך 5-10 השנים הקרובות צריכים להימנע מהשקעות ספקולטיביות ומסוכנות ולהתמקד דווקא בשוק הנדל"ן הבטוח יותר מכמה סיבות:

סיבה מס' 1 – נכס פיזי

אנשים תמיד יצטרכו קורת גג מעל ראשם. ברגע שקניתם נכס נדל"ן – נכס אמיתי, רשום על שמכם – הרי שהוא גם שימושי ובעל ערך. זאת בניגוד לחוזים עתידיים, מניות ואג"חים שמבטיחים "על הנייר" שיהיה להם ערך – אך יכולים לאבד מערכם ברגע בגלל אובדן אמון משקיעים.

סיבה מס 2 – ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות

למרות שהיא המדינה השלישית בגודלה בעולם, ארה"ב מחזיקה כבר שנים רבות בתואר הכלכלה הגדולה בעולם. ארה"ב מושכת אליה משקיעים, בעלי הון וחברות המעוניינות ליהנות מכל השפע שיש לארה"ב להציע. הדחף לכיוון הצמיחה והגדילה הופך את ההשקעה בארה"ב לבטוחה ומשתלמת ביחס למדינות אחרות בעולם שלא תמיד יכולות להתאושש מנפילה או דעיכה בשווקים.

קצת יותר עלי ועל גולן גרופ

היי, שמי יריב גולן כבר 15 שנה אני עוסק באיתור וליווי לקוחות נכסים להשקעה בארה”ב. כבר שמונה שנים שאני עומד בראש גולן גרופ , התחלתי מאיתור בתים למכירה בארה"ב בעבור משקיעים ישראלים וכיום לגולן גרופ מספר פרויקטי נדל”ן בכל רחבי ארצות הברית: פלורידה, ממפיס טנסי, קליבלנד אוהיו ועוד… בגולן גרופ צברנו מוניטין רב בביצוע השקעות נדל”ן בארה”ב ויצרנו אלטרנטיבת השקעה ייחודית למעל 200 משקיעים שהצטרפו אלינו במהלך השנים.חברתינו מונה צוות עובדים מקצועי ומיומן בענף ההשקעות ובעלי ניסיון רב בתחום הנדל”ן.בגולן גרופ דוגלים בליווי אישי וצמוד לכלל לקוחותינו ומאמינים כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו, בואו נכבוש את אמריקה יחדיו.
השקעות נדל''ן בארה''ב
עוד בנושא
בניין מדיקל – The Space Center

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
מתחם מסחרי – Vidalia Bridge Center

מתחם מסחרי – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסות גבוהות משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים מתחם קניות ענק מושכר לשוכרים חזקים לטווח

קרא עוד »
בניין משרדים – Maitland Orlando

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
לתיאום פגישה עם יועץ השקעות מהצוות שלנו, השאר פרטים:
הצטרף אלינו להשקעות

משרדנו ממוקם במגדל אלון 2, רח' יגאל אלון 94, תל אביב.
לתיאום פגישה השאירו פרטים או חייגו: 073-3744707​

דילוג לתוכן