עכשיו זה הזמן להשקיע בארה"ב

עכשיו זה הזמן להשקיע בארה"ב

משקיעים מישראל ומכל העולם כבר יודעים, כי אחד מאפיקי הנדל"ן הכי אטרקטיביים היום הוא השקעת נדל"ן בארצות הברית ובעיקר במולטיפלמילי.

מה זה מולטי פמילי? זהו מונח שבא לתאר מתחמי דיור המעניקים לכל הדיירים את כל השירותים הדרושים כמו בריכת שחייה, מגרשי ספורט, שבילי אופניים, פארקים וריאות ירוקות ועוד יחד עם שירותי תחזוקה רצופים. לא מדובר בבתי אבות אלא במתחמי מגורים גם לאנשים צעירים שגרים במקום ביחידות דיור שהם קנו או שהם שוכרים יחידת דיור כזו.

בדרך כלל התפוסה במתחם כזה עומדת על כ-90% ואם תשקיעו ביחידת דיור כזו, הנתונים מוכיחים כי היא לא תישאר ריקה יותר מדי זמן שכן הביקוש לדירות מולטיפמילי בכל עיר בארה"ב גבוה מאוד.

נצלו את המומנטום

מאז משבר הסאב פריים שאירע ב-2008 השתנו הנתונים על שוכרי דירות ובעלי דירות. אחוז השוכרים עומד על 35% ואחוז בעלי הדירות על 65%. זה אומר שיש נפח שוק גדול מאוד של אנשים שרוצים דווקא לשכור למי שידו איננה משגת רכישת דירה.

כדי להגיע להשקעה במתחם מולטיפמילי כזה, יש לאתר ראשית חברת מקומית שעוסקת בהשקעות נדל"ן בארצות הברית. בדרך כלל לחברות האלה יש קשר עם חברות נדל"ן במיקום מסוים בארה"ב והן אלה שבודקות כל השקעה ואת הכדאיות שלה.

ישראלים רבים מושקעים היום ביחידות מולטיפמילי וכל חודש נכנסת השכירות לבנק שלהם. זוהי הכנסה פאסיבית שהם לא צריכים להתאמץ בעבורה כלל.

בארה"ב כולם מחפשים דירות להשכרה

בני דור הצעירים הנוכחי, ממש כמו בארץ לא גרים החל מגיל 20 בבית הוריהם, ומחפשים יחידות דיור בשכירות, זוהי ההכנסה הפאסיבית שלכם. חלק ניכר מדיירי מתחמי הפולטיפמילי הם בני עשרים פלוס שרוצים לחיות לבד, והם הרבה יותר עצמאיים ממה שהם שהוריהם היו.

הם יודעים לעשות את החשבון והם כבר הבינו שהיום משתלם להם יותר לשכור נכס מאחר לרכוש אותו. הם גם זזים ממקום למקום בעקבות הצעות עבודה ולכן מתחמי דירות להשכרה תמיד מבוקשים ומלאים עד אפס מקום.

נדל"ן בארצות הברית, זוהי ההשקעה הכי מניבה היום.

למידע נוסף על דירות להשקעה בארה"ב | בתים להשקעה בארה"ב | נכסים להשקעה בארה"ב 

בתים למכירה בפלורידה
עוד בנושא
בניין מדיקל – The Space Center

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
מתחם מסחרי – Vidalia Bridge Center

מתחם מסחרי – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסות גבוהות משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים מתחם קניות ענק מושכר לשוכרים חזקים לטווח

קרא עוד »
בניין משרדים – Maitland Orlando

בניין משרדים – פעיל ויציב רווחים גבוהים למצטרפים הכנסה גבוהה משכירות השקעה החל מ- 100,000$ סקירה ופרטים כלליים 24 שוכרים מרפאות פרטיות, עורכי דין, ורואי

קרא עוד »
לתיאום פגישה עם יועץ השקעות מהצוות שלנו, השאר פרטים:
הצטרף אלינו להשקעות

משרדנו ממוקם במגדל ספיר, רח' תובל 40, רמת-גן.
לתיאום פגישה השאירו פרטים או חייגו: 073-3744707​

דילוג לתוכן